Mitt hjärta

Fick hoppa en pigg Trixi på hoppningen i tisdags! Det var super kul, och gick faktiskt väldigt bra! Hon gick lektionen innan och hade tydligen varit jätte pigg då... Men när jag red henne var hon inte särskilt springig utan mer energisk vilket bara var kul! Litar verkligen till 100% på den lila ponnyn:) och för er som inte vet så sköter jag henne, så det är riktigt mysigt att rida henne. Kommer nog växa ur henne snart är redan lite stor:( men det funkar!!! Brukar ju inte rida henne så jag hoppas att jag får rida henne igen, fast jag är typ nervös innan för jag tänker att om det skulle gå dåligt så skulle det kunna vara sista gången och jag vill inte att sista gången ska gå dåligt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu