London here I come..!

Nåja i början av maj ska jag faktist till LONDON!!! Åsuum:) jag och mamma ska ditt över en lång weekend, det blir shopping och annat roligt!!! Ska bli super duper kul, har ju aldrig varit i nån "riktig" shopping stad när jag har varit intresserad av att shoppa! (har varit i både London och Paris men då var jag väldigt liten) så nu har jag suttit och kollat in lite affärer jag tänker besöka när jag är där, hehe... Bla Abercrombie and Fitch, juicy counture, Gilly Hicks, primark, forever 21, Harrods och ja det var väl det:) är det någon mer affär man bör besöka??? Ska såklart också se på typ big Ben och London Eye men är det några fler affärer man inte får missa??? Skulle ju vilja gå till Victoria's secret men dom finns tydligen inte i London:( Synd..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu