Ledig!

Känns så skönt att vara ledig en lååånghelg nu! Och sen blir det skola i TRE dagar, helg, skola TRE dagar, LONDON, skola TRE dagar, Kristihimmel!!! Dom kommande veckorna ser ju ganska najs ut:)

Men sen kommer en jobbig tid med massa prov och inlämmningar... Lika bra att börja lite redan nu kanske. Men så kommer min födelsedag mitt bland allt det och då blir det kul! Sen är det bara några få veckor kvar tills SOMMARLOVET!!! OMG! Kan inte fatta att sjuan gått så sjukt fort:) Sen blir det liksom ÅTTAN, kan inte fatta att jag ska börja ÅTTAN! Känner mig fortfarande liten, som en mellan stadie människa, har liksom fortfarande inte fattat att jag går i SJUAN...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu