Laddat över bilder

Nu har jag laddat över bilder från kameran till datorn så att jag ska ha fullt minne när jag åker till LONDON! Men sen tog minnet på datorn slut så jag fick hålla på och radera massa bilder... Me´n nu är alla bilder över laddade till datorn ialla fall:)

Idag hade vi hemkunskap och hade massa roliga tävlingar där min grupp kom tvåa! Fast det var lite surt för vinnaren fick massda kakor och god saker.. Och sen så sprang njag till en buss och så vissade det sig att det var fel buss, kändes lite halv jobbigt men men. Fick ju motion i alla fall!

Sen har jag ringt till augur och av bokat undersökningen så nu ska jag göra några tids inställda till er, sen packa och så blir det stallet!



Jag för ett ganska långt tag sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu