Friday

Fredag. Härliga fredag! Idag var vi med skolan i en kyrka på schyst vandring. Det var faktiskt ganska roligt och intressant... Planer för helgen: Idag ldag laga midddag och ta det chill, plugga lite engelska (fick reda på att jag har prov på tisdag!) Imorgon, lördag: Stallet, ridning och skötning! Kanske baka innan och plugga lite inför dagarna jag kommer vara borta från skolan plus lite engelska. Söndag: Träffa små kusinerna! Och plugga inför provet.

Har inte så mycket inplanerat men jag gillar att ta dagarna som dom kommer, men som sagt lite plugg måste jag klämma in!



Min stora kusin i mina små skor:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu