Design trubbel

Satt hela kvällen igår och nu ett tag och försökt fixa designen... Har inte gått så bra men nu har jag fixat en som får vara för tillfället iallafall!

Idag har jag varit i stallet, fick åka kommunalt ditt vilket är lite jobbigt eftersom att det tar 1 h och 5 min från min dörr till stallet:( Men det var mysigt att komma ditt och bara sköta utan att rida. Hade massa tid och kunnde licksom sköta Trixi ordentligt från grunden. Hann till och med borsta ut svansen ordentligt. *stolt*.



Bild från när hon precis kommit till Swartlings, visst ser hon rädd ut stackarn.

Var faktiskt en av dom första att rida henne och sen red jag henne hela tiden och så tyckte Madde och Johanna att jag skulle börja sköta och då gjorde jag det! Så nu har jag sköt henne i 1,5 år! Min lilla bäbis<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Härlig blogg och design!:)♥

2012-06-09 @ 20:12:10
URL: http://jedressage.blogg.se/
Postat av: Retard Riders- Martina

Hej!



Har skrivit ett hästrelaterat inlägg på bloggen gällande prestationer. Tog också upp frågan om man verkligen måste välja mellan hoppning och dressyr? Vad tycker DU? Gå gärna in och läs och kommentera! <3



//Martina på RR- en växande hästblogg.

2012-06-11 @ 19:46:01
URL: http://retardriders.blogg.se/
Postat av: Philippa


Fin blogg! Allt bra? kika gärna in på min blogg, hopas du fortsätter läsa och kommentera :)

Kram

2012-11-06 @ 10:16:32
URL: http://fourfux.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu