Påsklovet

Tänkte skriva en liten utvärdering av påsklovet, känns som om det har gått alldeles för fort. Det brukar lov göra i för sig!

Lovet började med att vi bilade ner till Skåne, i en lång kö så det tog längre tid en det skulle gjort!! På fredagen var det lite shopping och sen middag med hela tjocka släkten:) vi såg även 20 av 24 avsnitt av julkalendern "mysteriet på Greveholm", haha kul jag vet!
Lördag morgon blev det påsk äggs jakt med familjen och en härlig påsk frukost, najs:) Sen strax jag iväg till bästa vännen i Skåne och hade en riktigt kul helg med henne. Vi bakade, såg på Titanic (vilket var första gången för mig och den var sjukt hemsk!) och bara hade det myyys! På måndagen åkte vi hem igen efter en påsk lunch med släkten, tisdagen åkte jag och Lollo till stallet extra tidigt och jag hann både sköta och pyssla om Trixi innan hoppningen. Jag fick dessutom rida Trixi vilket var jätte kul! Det var bara jag och Lollo så det blev som en privatlektion!!! Resten av veckan har jag inte gjort så mycket, gått ut med både Valle och Nero och tillbringat ännu en dag i stallet, jag har också tjänat lite extra pengar på att hjälpa till med lite smått hemma!

Här kommer lovet i bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu