Fint/fult vem bestämde

Nu när jag var ute på promenad i regnet kom jag att tänka på varför kallas soligt väder för "fint väder" och regnigt för "dåligt väder". Själv tycker jag att det är mysigt med regn! Jag älskar lukten, så fräsch och härlig! Och att bara sitta inne utan dåligt samvete och äta något extra gott, kanske se en film eller bara vara med någon kompis! Jag tycker inte att regn är "dåligt väder". Vist det är härligt med sol och värme! Det är ju det bästa vädret, att vara ute och få solen som värmer i ansiktet, få lite färg kunna skutta runt i shorts och linne! Jo sol är nog bland det bästa som finns, det håller jag med om men jag tycker inte att regn är DÅLIGT:)

Lite konstig tanke kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu