Monster på trädgården

Satt och njöt i solen när jag plötsligt hörde massa rassel i buskarna men tänkte att det bara var Tuss som bussade! Sen helt plötsligt ser jag ett rådjur hoppa fram på gräs mattan, kanske 10 meter bort! Den bara stod och stirrade på mig och jag undrade om jag borde gå in eller inte. Tror inte att rådjur är så farliga men man vet ju aldrig! Sen hoppade det fram en till som också stod och stirrade på mig, det var som om dom funderade över om jag var farlig eller inte:) Sen går som långsamt därifrån och efter ett tag galopperade dom iväg, COOLT! Försökte fota men jag tror inte det blev så bra eftersom att det var motljus...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu