För någon timme sen...

För någon timme sen kom jag hem från promenaden med Nero, var ute i nästan 2 timmar!! Och nu har jag suttit och läst bloggar , bl.a Linn Olsson som ska sälja sin ponny. Har inte läst hennes blogg särskilt länge men det känns som att man känner både henne och hästen.

Man blir ledsen när hon skriver att hon ska sälja Winnie fast man aldrig träffat henne eller ponnyn, hon och Winnie har något speciellt ihop dom känner varandra utan och innan. Vet själv inte om jag hade klarat av att fatta ett sånt beslut själv... Men samtidigt förstår jag henne, hon har väldigt mycket i både skolan och med bloggen.

Oj nu har jag skrivit om Linn i ett helt inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort, helt gratis! - www.vinnpresentkort.nu